GRATTIS ÄLSKADE PAPPA!

Pappsen fyller 44 år idag! så vi har varit ute & käkat :) myyyyyys! & nyss åt vi min egna cheesecake! recepet var på rymmen så jag fick gå på minnet.. hehe ;) varit en mys dag med pappsen! älskar dig!! <3

Bini kom hem idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Idag har jag även sprungit.. hela rundan!!!!!!!!!! SÅ JÄVLA STOLT! emmi vet hur stolt jag är.. hihi. drog med mig bakismannen ut.. tillslut gick han med på det!

idag har även kusino ÄNTLIGEN muckat! blivande roommate kanske? ;p

imorgon blir det jobb i nynäs. sen blir det en VIT helg. men jag kommer sakna min kära vän vinet.. mycket ...........!!!!  hahahahahhahaha,.........

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0