frossa

det blev satc igår,.. nästan hela.. LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! idag är det ännu mer bröllopsfrossa! köpte bröllopstidningarna.. MASSA bilder *me like* hatar egentligen expressen, men mitt sug gav efter.. hahahaahahhaah.

just nu: funderar på vilket land brudparet dragit till! vill pussa på victoria.. men skulle nog inte uppskattas av säpovakterna.. vet dock inte hur prins daniel skulle ta det.. hans hår vill jag bara rufsa till. :)

håller på att rensa mitt rum just nu.. mamma har ju fått psykbryt de senaste månaderna.. så nu är det TOTAL rensning.. VAFAN har jag gett mig in på?
 det första jag hittar är massa skit från 1998 , typ biobiljetter och sånt.. hahahaha. man är ju för söt... sparat ALLA biobiljetter från de bio's jag & mice har gått på .. hahaha , och jag blir kallad oromantisk & kall? är nästan lika fin som vickan .. mohahaha nää, ingen kan vara! *tröttnar snart på mig själv* *not*

iiiiiiiiiihihihhi. jag vet vilka som ska vara mina brudtärnor, 5 stycken :) inte svår gissat? ;) deras namn börjar på B, E, K, L, A. ;p har redan börjat fråga ut mice om vilka killar han vill ha vid sin sida.. måste vara lika många! .. ååååh... vill gifta mig nu :(.......... mice har ju redan friat.. hahha. 1a maj 2014.. undrar om detta fortf gäller? och så ska jag kasta min bukett emmi så hon får gifta sig med sin dan :) snäll sanera..


henne skulle jag också vilja gifta mig med!!!! <3

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Haha naaaw, sötnosen! Kasta den på Dan istället så kanske han fattar att han kommer fria till mig en dag! Haha :D <3

2010-06-21 @ 14:23:04
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

Woho :D bröllopsyra, jag vill också gifta mig!!

2010-06-21 @ 16:40:30
Postat av: bini

ÅÅÅHHHHH längtar!!! :D



gift er nu! har ju redan hittat bröllopspresent.. pleaaaaseee

2010-06-22 @ 16:19:10
Postat av: sanera

haha men slemmi om du fångar den så tänkte jag såhär: att dan tänker : FAN! om jag inte friar kanske någon annan gör det... VIPS dan friar :D



KATTI .-- jag vill också :D

2010-06-23 @ 18:25:32
Postat av: Mary

Jag vill också gifta mig!!! Måste dock hitta en man först ;)

2010-06-25 @ 00:43:14
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0