SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ÄNTLIGEN! och bästa dagen att få semster på, när gnällspiken kom in.. *blääääääää* men pappa kom förbi med sushi till mig *snällaste pappan!! <3*
igår blev det grillning hos krille.. haha diggar binis laxhög hon fick.. ;p skulle ju inte bli någon alkohol, men mina vänner tyckte att slutar man röka så behöver man inte sluta dricka, utan tvärtom = drick MER. sagt & gjort :) vid typ 1 åkte jag & micke hem.. kunde inte somna.. kunde inte andas genom halsen.. somnade inte förrens 4-5 :/ var så JÄVLA jobbigt.. låg & grät..
så idag efter jobbet åkte jag & pappa in till huddinge närakut.. som vanligt suger de som jobbar på akuten.. HÅRT,. varför envisas man med att åka in och betala pengar? när man kan höra från sin pappa att det är flimmer håren som växer tillbaka? haha.. men tanten som var "doktor" ville att jag skulle till solna, enda halskliniken öppen för HELA sthlm.. fatta den väntetiden :p.. men det pallade icke jag & pappa.. så om det inte är bättre imorgon, så får vi väl åka in imorgon.. hoppas inte för vi har bokat tåg till landet! 15.07 åker jag , pappa & micke från centralen.. sen kommer lisen också! :)

så ska väl börja packa (a) .. hehe.. har ju iaf packat 2 laddare ner i väskan.. alltså varför ska det ALLTID vara så svårt för mig att packa? var är slemmi när man behöver henne? ;)
 slemmar gör jag.. har så jävla mycket saliv i min mun .. som en jävla bulldog typ.. haha *spott spott* men hoppas på att det är flimmerhåren dårå! tydligen så har både mamma & pappa haft det såhär när de slutade med cancerpinnen.. ska man ha det såhär, kan man ju lika gärna börja röka? KIDDING... eller?
sådär .. nu har jag skrivit massa skit igen.. wiho,. förutom pappa! han är världens bästa.

imorgon blir det landet som sagt.. micke är jävligt glad över detta.. fan tjatat om det hur länge som helst.. haga.. har inte varit där på typ 3 år.. ska bli mys! måste dra med alla mina älskade vänner en vacker helg också!!! <3

/ sanera tar semester

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Du ska aldrig mer röka, vännen min! Tänk på dina famtida barn, du vill väl inte föra vidare en sådan hemsk ovana? ;) LOVE YOU <3

2010-07-21 @ 12:16:45
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0