it's a alive .. eller??

ALKOHOOOOOOOOOOOL! (min moster tycker jag bara skriver om det så varför inte öppna inlägget med det, nu när hon lämnat mig här i sverige?) KIDDING. har varit rökfri i 9 dagar idag!! & nykter för den delen! micke har inte rökt sen igår klockan 17 så nu börjar han ge upp.. hehe, vem är bäst?! :D

saknar min kära moster & kusin.. dom åkte tillbaka till schweiz i söndags :( .. tråkigaste & jobbigaste är att denna gång vet man inte när vi ses igen, pga omständigheter :( ... så förra verckan spenderades med dom! och på kryssning.. drack inget alls!! alltså hur bra är man? nää , men lär ju torska ikväll.. men vill INTE! får replay stövlar av micke om jag klarar mig i 3 veckor!! .. får något varje vecka som rökfri.,. idag fick jag 4 pocket böcker, hehe boknörden..

men ikväll blir uteservering med massa.. kanske vissa tjejer från klassen, KUL! :D

så nu drar jag mig tillbaka igen.. detta vackra väder..

p.s micke viker sig nog snart.. jag försöker få honom att "hålla sig", sätta på ett plåster.. men hur det går vettefan.. han får mig också riktigt sugen.. bajsunge.. idag är det 1a gången jag surplar i mig alkohol sen jag slutade med cigg.. HUR SKA DET GÅ!??!?! nu sa precis micke att det är kört för 10e gånge,.. BLIR GALEN. nu skiter jag it...................... hihihihihohhhhh bajs

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0