???!

för övrigt så haar jag världens mensvärk, låg & grät i tisdags., :( .. har inte haft såhär ont sen jag fick min mens 1a gången & då fick jag tabletter för det.. men nu verkar det ha kommit tillbaka.. inte nog med det.. man har ju slutat sova ordentligt också.. vaknar kallsvettig varje natt av mardrömmar.. killar med rånarluva.. lustig läge liksom.. HALLÅ HUR LÄNGE SKA MAN STÅ UT MED DET HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR????! *helt trasig & ledsen tjej*

bläääääääää... alltså.. varför är vissa människor så jävla konstiga ibland?  jag blir så ledsen.. men ingen fattar något, för jag kan ju inte öppna käften & säga något.. liksom det tar stopp för mig.. palla att jag ska hamna här igen.. varför gav gud mig för mycket frihet i mitt tänkande? varför måst jag gråta hela tiden? varför vet jag inte hur det blir? varför mår jag såhär? jag trodde man skulle vara lycklig på sommaren? varför kan jag inte berätta för mina bästa vän hur det är? varför är jag en tönt? varför är jag så rädd hela tiden? varför vill jag inte leva? i mitt huvud. just nu. mina vänner. jag orkar inte. från och med nu. så ger jag upp. är väl lika bra så-.. nääääääää FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. varför vet jag inte ens vad jag vill? varför hjälper ingen mig? varför måste jag vara den svaga? varför var dom tvunga att göra mig så rädda? varför går saker & ting ALDRIG över? varför har jag en sån ilska inom mig? VARFÖR , VARFÖR , VARFÖR?????????!
kan någon svara mig?????...

:(

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Naw, var inte ledsen vännen min :) Du vet att du alltid kan prata om ALLTING med mig, (till och med om det är något dumt om mig ;D) lätta ditt hjärta :) Det är jobbigt att bara diskutera med sig själv hela tiden, sötnos!!!! :) <3<3

2010-07-02 @ 08:28:48
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0