en lördag sådär

vaknade 10 imorse av att mamma ringer & väcker oss.. trodde aldrig att jag skulle somna upp.. opsi, vaknade för¨30 min sen att micke pratar om något "katti skickar massa sms" hahha...

sitter & väntar på mannen, han är & handlar frulle.. har satt på kaffe.. vi har ju bott hos micke i 2 veckor nu, när mickes föräldrar har varit i kanada & imorgon kommer dom hem. så idag måste vi städa.,. haha. jag hade nog förträngt det där.. för jag trodde vi skulle shoppa!! så nu ska vi skynda oss , så det blir lite shopping.. jag har ju redan gjort mitt.. vikit ihop juciekartonger.. mohaha.. tur att vi aldrig åt hemma då, = mindre disk.. dock fick jag en liten utskällning av oskar igår att vi aldrig lagade mat.. men micke & jag kom på att om vi äter ute varje dag så är det ju typ som om vi skulle röka.. höööööööh

igår drog vi ut.. tillslut hamnade vi på bar 54, med veronica & frida! vakten kollade aslänge på mig & jag blev lagom irriterad att man inte skulle komma in.. tillslut säger han "jobbar du på maritime?" jag "ehhh... mm.. e du kund där eller?" hahaha mysko..

ikväll blir det grillfest hos krille.. om vädret tillåter? ingen alkohol för mig iaf, (jag har blivit så duktig, stolt!) imoron bliré jobb & sedan på måndag (förmodligen) blir det landet! :D LÄNGE sen jag var där! nu får jag äntligen ta med mannen.. ska bli mys, att vara där med pappa & micke.. & farmor ;p sen kommer lisen hoppas jag!

update om rökningen.. jag tänker inte ljuga, tänkte det först men sen så insåg jag att jag är typ duktiogare än vad jag trott!! tog 2 bloss! ENDAST. fast de frågade om jag ville ha en.. det var inte ens gott.. shit man.. känns som att detta kommer gå, inte samma sug som innan.. snacka om att jag är så jävla duktig.. undra om inte jag är bäst , tror fan det.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0