S E

syster kom in nyss. vi "dansade" till empire state. hahahaha. sen så visade hon hål på sina leggins..
lisen: nu ska jag gå sy det här!!
jag: haha, kan du det ?
lisen: nej!

lika glad för det är hon.. hahahahaha.

blir deprimerad av att läsa mina vänners bloggar.. (emmis iaf) haha. men är vi 30 eller? jag får ju en klump i magen när jag måste läsa sånt här; "Jag vill bara slappna aaaaaaaav, äta riktigt god mat.. och shoppa såklart!" det jag vill läsa är ju det här; "FYFAN VILKET JÄVLA ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!
Fortfarande full, yeeeeees! (a) Lyckat brudar, love you ;)

Kommer med detaljer en annan dag, ska vidare på nya äventyr nu ;)
Ännu vildare ;)" kommer du ihåg sexy? kryssningen & sen hem till dan efter typ 2 dagars krökande! hahaha.

hahahaha. vafan hände egentligen , emmi????????????! vi ska väl inte längta till helgen för att äta middag & slappna av? vi ska ju vara fulla som kastruller! :D fast det som är bra med att vara 30 är att man får sänka 1 hel vin flaska själv mitt på en tisdags eftermiddag, om man vill! :)

nu är jag ju bara 19 så det närmsta jag kommer med att sänka är mammas mat. möjligtvis några ostbågar. om jag har tur.

med detta vill jag att emmi förstår att hennes uppgift numera ligger på att tänka ut var vi ska supa de närmsta helgerna! haha ;) lilla sanera är ju icke hemma på sin 20 årsdag !!!!!!!!! SNYFT! MEN micke har lovat party när jag kommer hem! (emmi don't kill me.. haha bättre att säga detta i bloggen än i verkligheten (a) )



en av de saker vi är bäst på.... HAHAHAHAHAHAH bilden kan TOTAL misstolkad , så nu kanske man tror att vi är smyglebbisar..... moooohahaha. *kokar till i hjärnorna*

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

JAG VET VAR PARTYT ÄÄÄÄÄÄÄR! Hos beijer, beijer han är en player!!!1 Hans mamma är utomlands i typ 3 veckor eller något, yiiiiiiiiiha! :D haha.. I remember the old times, will never forget!!! ;)

2010-02-01 @ 15:14:26
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

Woho :D när ska vi festa ihop då bithces? ;)dock så sticker jag nog till Henna i helgen kom jag på

2010-02-01 @ 19:19:23
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Läääääääämpen

JAG VILL OCKSÅ VARA MED OCH LEEKA!!!

Hörde jag SKÅL?!

2010-02-01 @ 22:01:17
Postat av: sanera

l'ääääääääääääääääääämpen - sååååååååklllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

katti.- foooooort :D

2010-02-02 @ 21:54:10
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0