rock n' roll

fråga mig imte hur lång tid det tog för mig att logga in på denna sida! fråga mig heller ej hur lång det tog attt kriira denna stavning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

börjar 10 imoron. sen blire parttttttttttty. ikväll var vi hos mannens föräldrar & firade pappan + bror. sen blev det gamla söderhof. nu e jag här. min systers & henner vänner e här och jag antyar att jag aldrig får sova ;)

ville bara visda att jag lever. sjla återgå till mina popcorn & briE!!!!! :D man kan ju hoppas att pojkvännen kommer hem sgtrax .... iNte. förvånar mig om han kommer innan 2 ! hihihohohohohoh.

nu ere leeeeeennnny kravitz på spotify - are you gonna go my way! roooooock n' roll!



förra sommaren tror jag. så¨skulle jag väl INTE beskriva mig själv & hela världen nu :D:D:D:D:D (ursäkta bh:n på dnna bil, med stora tuttar kommer stort ansvar HAHAH. som jag icke lever upp till!!!!!!)

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHA snyyyyyyyyyggg!

2010-01-23 @ 12:31:19
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0