party

i fredags blev det ju party-party på olearys! som vanligt var jag & bini (jag) sena! haha.. så malin kom hem till min pappa & så fick vi skjuts med henne! så drack vi lite på olearys & sen var det dags för mig att dra för jag jobbade lördag dag! Medans de andra åkte på efterfest i garget ;p var helt slut på lördagsmorgonen.. spy lite påväg till jobbet... HAHA. anna var med mig 10-13 på jobbet.. hahah. hon svabbade HELA butiken. jag bara stod där .. haha. anna:" men sandra, jag gör det för din skull!" & hon har blivit så pass gammal att hon fattar om hon gör ngt inte så bra som vi "vuxna" , så heeeeeela tiden fick jag höra "sandra, kommer du göra om efter mig?" neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. hahah. gratis barnarbete :)

lördagen soooooooooov jag. söndagen gjorde jag inte så mycket, hälsade på min chica på jobbet!!!!

för ca 1 timme sen var jag, anna & micke ute & åkte pulka & snowracer.. jag ville inte åka den men anna "tvingade" mig. livrädd för såna. pappa fick jämt åka med mig när jag var lite & skulle åka såna ;p aja. åker. gupp. min fot under snowracern. = PAIIIIIIIIIN. fyfan det gjorde så JÄVLAAAAA ont! ville gråta, men orkade inte .. hahaha ;)


mina favoriteeeeeeeer.

nu ska vi nog till min lilla tjej som jobbar! imorn blire träning med min lilla tjej! biniiiiiiiiiiiiii såklart! får terror sms av henne så ska väl överraska henne! grejen är att nu lär man väl skrämma henne istället om hon inte är förberedd!  HAHAHHAHA nu höjde jag britney's låt "3" på datan till högsta volym. kollade på micke. som langar the MÖRDARblick.. hahaha. han höjde tv:n. så då var det inte lika kul längre. nu undrar han hur det går med städningen jag började med för några timmar sen.. ja, det kan man ju undra! om inte annat gissa ;) mohahahahahahahahah! äääääääääh, nu drar jag till min älskadeeeeeeeeeee vän!

nu satt jag & sjöng till ovannämnda låt. på skoj. ni vet ord som egentligen inte är ord. (hahahaha) & så kom jag på att min man var i samma rum. nu har jag tomat röda kinder :D

/ sanera


Kommentarer
Postat av: bini

DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!! BLEV JÄTTEGLAD ATT NI KOM!!!!! <3

2010-01-19 @ 01:21:36
URL: http://operationivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0