mäster (FAIL) kock

nyss käkat middag. jag, syster & mannen. blev kycklingwok med nudlar. skulle bli ris för min del. men det var JAG som gjorde det, såklart så slutade det med att jag har förstört pappas ena kastrull. FAN. blev så jävla galen att jag fan funderade på att slå den i min egna skalle. vem fan tror att man ska koka ris i 18 minuter på högsta värme?! JAAAAAAAAAG. jävla faaaaaan. så. från & med idag ska jag ALDRIG laga mat. slutar ju ändå bara såhär. kastrullbotten är svart. alltså S.V.A.R.T. :(

jobbat igår & idag. igår blev det shopping med min princess. hon hade redan investerat i en väska på morgonen, så hon följde snällt med mig i affärerna. blev en kräm & sen ett par jeans, ÄNTLIGEN hahaha. bini skrattade åt mina metoder om att få igen jeans som är för små. höhö. lägga sig på fåtöljerna utanför provrummet & dra igen magen & få igen knappen. misslyckades. såklart.

idag skulle det bli träning. men var så jäääääääävla trött & så ont i halsen. så hoppade det. ska väl hoppa (snarare rulla) förbi gymmet imorn. hade ju tänkt att vaccinera mig inför thailandsresan idag, men jag och micke bråkade om att det ej var bra att göra det när man har ont i halsen osv.... jag behövde inte säga ngt tyckte jag & så började han med sin jävla predika. hahahaa. slutade med att jag sparkadetoadörren så hårt att jag fick så ont i foten ;p .. man måste stå upp för sig själv! eller snarare är jag så jävla envis att jag aldrig lägger mig utan en fight :)

nääääääääää, nu ska jag & syster kolla klart på gamlingar som ramlar på youtube. HAHAHAHA. skadeglädjande systrar :) *evil laugh*


old school. fisen hiiiiiiihihihhi

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0