livi'n

käkar kinapuffar. fick min mens idag så behöver nog inte nämna så mycket om min dag. är bara så jävla lycklig att min man fortfarande står vid min sida. trots allt han behöver genomlida. hahaha. men vafan. han säger jämt att jag "kör" med honom.. whaaaaaaaat? skulle jag aldrig göra! man kallas ju inte chefen för inget ;) mohaha. för övrigt är jag völ ganska nöjd med livet för tillfället. sugen på vin. men man får väl vänta tills helgen. imorn ska jag iaf träffa bini. tid. oklart. tror hon ligger & sussar i sin lilla säng just nu :) micke & jag beställer förmodligen biljetter till thailand snart. blir nog 1-2 månader. wiho!

nu ligger mannen & sjunger om mig... hahahahah. "sandra du e så fin, finare än en limosin" HAHAHAHAHHA.


nä. om man inte ska ta sig lite brie bara för att jämna upp all choklad & cola light denna kropp får i sig dagligen. *fniss*

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Lisen

Neeeeeeeej! Ni får inte lämna mig :(

2010-01-14 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0