KLUMPSI

precis hemkomna från jobbet. var där & handlade chips & klubba 8 min innan stängning ;p kan ju säga att det blir nog inga kvällar för mig på ett tag.. mitt hjärta bankade som f.a.n när dörren åkte upp av kunder som kom på att det var några minuter kvar till stängning... ;(

innan vi åkte så "råkade" jag kaste en film på hans arm & bita han i läppen.. klumpig som fan är jag. råkar ALLTID knocka han med min armbåge.. så iallafall. så tog han tag i man hand & skrek "snälla slå mig inte!!!!" så höll han på sådär.. haha. så jävla kul. & sa att jag kommer bli en sån fru som mördar sin man?! illlllla.

                                                             nyår... the man beater. haha. neeeeeeee
/ sanera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0