hårresande

nu sitter jag här. har precis duschat. pappa sover förmodligen. klockan är väl halv 4 på morgonen i thailand ;p lyssnar på eya- anywhere is. hahahaha.

för någon dag sen så var jag med mannen i farsta (reakåt som man är) jag babblade på om allt jag ville ha & han bad att få låna min lypsyl & en pistol (bögig kombination?!) fick det mesta som jag "behövde". där på rean på åhlens fanns något schampo som jag antar är "bra" haha, det kostade ju bara 50 kr på rean nu! vad det kostade innan bryr jag mig inte om, REA ju! .....så jag köper schampo & balsam. luktar INTE på det. jag luktar ALLTID på allt. aja, som sagt har precis duschat.
använt det där jävla schampot. det luktar fan INTE gott. hahahaha. typiskt. & mina vänner det hårresande (nu fick jag till ett jävla bra skämt hahaha) är att det är ju inte så att det är en lagom stor flaska på vanliga 250 ml.. nänä, JÄVLA 500 ml.... kommer fan aldrig bli av med skiten! jag hade längtat som faaaaaaaan att få en sån där orgasm schamponering som dom får på tv reklamerna.. besvikeeeeeeeeeeeeen. luktar svagt av kokos typ, men ändå inte.. så jag började skälla ut schampot i duschen.. ja, jag vet. emmi vill ringa vitrockarna vid det här laget av inlägget. men iaf. BESTÄM DIG SCHAMPO JÄVEL OM DU SKA LUKTA KOKOS ELLER EJ! inget jävla mitt emellan. som tur är har jag något evital balsam spray som luktar något fruktansvärt gott.! så vad har jag lärt mig: lyssna inte på frisöerna! & försök inte ge ditt hår något bra för det är bara skit.. höhöhö. nä , men ärligt alla dom där schampona som kostar typ 20-30 kr luktar så gott att man fan ramlar av stolen. tänkte precis säga som tur är betalade jag inte för skiten.. men tror fan jag visst gjorde det! haha illa ;o hoppas det är bra & "helande" för mitt hår då! annarssssssssssss !!!!!

patetiskt. jag har precis skrivit ett helt JÄVLA inlägg om ett jävla schampo. syster kom in & snodde det nu,. "vadå? det luktar ju gott?" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. hahahahha. sen ville hon hoppa ur genom fönstret när jag började mima till enya... nu ska jag föna håret & kolla paradise!!!!! JACKIEEEEEEEEEE är för jävla bra!



hahahahhaahhahaha. julafton. "lEEEEE förfan LE!" mohaha.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHHAHAHAH!! förutom mitt skratt så ville jag också säga att... de är påväg.. the whities ;) you know what i meeeeeeean!

2010-01-20 @ 11:54:01
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

Haha, dyrt är inte alltid bäst ;)

2010-01-20 @ 18:20:00
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Marie

Kanske skulle behöva ringa vitrockarna åt dig Sanera :P

HAHHAHHA, vilket jävla inlägg! Att du alltid får till det!

2010-01-20 @ 19:06:02
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: sanera

hahahaha. det var hon som var så jävla sjuk & kom förbi mitt jobb idag va , emmi? ;)

2010-01-20 @ 21:55:34
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0