HAHAHAHAHA

jag: det här är doris! *visar malins hund på datan*
micke: heter inte din fasters man så?
jag: HAHAHAHAHHAHAHA VAAAAAAAAAAA?! *tårarna sprutar*
micke: ja, men han heter väl så?!
jag: DORIIIIIIIIIIS?!
micke: men vad heter han?!
jag: haha för det första så har jag ingen faster & för det andra kan man inte heta doris om man är kille. han heter dessutom turi...!
micke: låter ju som doris! & din kusin heter ju lorris, det e ju en blanding!

så nu har min man offiellt mobbat min kusin & min mosters man namn utan att ha träffat dom. bitch. men det e lungt moster! ozzy bet micke i snoppen alldels nyss! hahaha. fast det är väl jag som blir utan barn då :( höhöhöh.


det är tur att man har en rolig man iallfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallL! kan ju inte sitta här & klaga med all denna underhållning han bidrar med dagarna i ända! ;p

nu ska vi åka till farsta! & pappa,peppe & lucas sitter nu på planet till thailand!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHA DORIS! Micke kan ju inte ha alla hästar hemma :D haha..

2010-01-18 @ 17:03:48
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

haaaaaaaaaaaaaaaaaha! nä :)då hade han fan inte varit tillsammans med mig!

2010-01-19 @ 21:58:37
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0