wasted

igår var jag full. haha. det är jag snart också om några timmar om jag känner mina kära vänner bini & slemmi!
idag har jag & bini jobbat. i 2 olika butiker. teleonkontakt , banankontakt höhöhö. pojkvännen kom inte hem innan 2 igår. 4 närmare bestämt. och tappar smörflaskan på sin fot.. hahahah då låg jag & skrattade för mig själv :) (micke hävdar att jag är sadistisk? för jag skrattar när folk gör illa sig & att jag påstår att jag har en sjukdom som gör att jag skrattar när folk gör sig illa. = sadism enligt han... vettefan om jag håller med.!) rosé + det vita vinet ligger på kylning!

liten snygg uppdatering sådär. för övrigt måste jag bara säga; GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS FARBROR! idag fyller han 40 barre! & detta år tydligen det enda som han är dubbelt så gammal som mig. han 40 & jag 20. haha. jag fattar aldrig sånt där. :)

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0