vinis

ARBETSDAGEN AVSLUTAD!!!!!!! lyssnar på celine dion nuuuU på högsta volyyym! hahah vilken jävla musiksmak man äger!!

har hicka....! druckit massa vatten idag så jag e redo för partyyy nuuuuu! MASSA vin! hihihi. hem till emsssen. BINIS kör på duracelldräkten & jag BUMBBBI björnen :D det är inte mening att man ska fatta detta inlägg tror jag :)

mannen gör mat. själv ska man sminka sig, .. ;) idag känns det som att livet är helt bra ändå! har ju velat gå ut i gatan liiite för tidigt i några veckor nu! men alkohol löser nog allt ändå! MIHAHAHAHAH. avrundar här nu , har ej ätit idag så jag håller på att svimma :)


hitta mig såhär ikväll! CHECK!!!!!!!!!!!

/ SANERRRRRRRAN


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, så jäkla skön Sanera! :D

2010-02-14 @ 01:26:30
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Grrrrrrrrrreat! Och det kan du fan skriva upp, att du såg ut sådär igår, alltså ;) haha bra på lyset, precis som det ska vara :D

2010-02-14 @ 13:28:39
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0