sunday

i fredags blev det middag hos sandra! jag , sandra & adriana njut av den goda maten & chokladtårtan ;) jag & sandra hann få i oss 2 vin flaskor innan vi drog! *bra jobbat* adriana som var nykter denna kväll övervägde att ta bilen. soft tyckte jag! tills hon säger "jag vet ju inte hur man fickparkerar!" .. "eller jag har ju skrivit upp det på en lapp!".. hahahahahhaha tryggt! men det gick as bra & påvägen hem tyckte jag synd om henne som var tvungen att lyssna på fyllot sandras vägbeskrivningar ;)
vi hade det iaf kul på metro & var väl hemma vid 4 eller ngt ;p

igår åkte jag & micke hem till emmi & kollade på melodifestivalen! alla bidrag sööög ju. förutom ola. såklart (a) hahahahah & var  det bara jag som tyckte dolph lundgren var riktigt snygg för att vara 53? (tydligen , ja..) hahahahaha. micke bad mig sluta dregla så fort han var med i bild... dock var han ej så snygg i närbild!



idag har jag & micke inte gjort ett skit.. slökollade emkvals dragningen.. nu ska jag & micke ut & promenera!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Katti

Du har blivit utmanad snyggo :)

2010-02-08 @ 11:08:06
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0