klantig som FÅ

det som är så skönt är att man har jobbat heeela dagen & är sjukt trött. fast man är så jävla trött så använder man sin sista lediga tid på att skicka in CV till alla möjliga sommarjobb. och sen ber man sin mamma läsa CV't som skickas till samtliga jobb.

mamma: men sandra!!!
jag: jaaa?!
mamma: du har ju stavat fel på resturang.. du har skrivit resturant.

KUL. skyller på pappa. det var han som skrev ut det.. haha. nu vet man varför dom inte svarar på min ansökan sen då :) nu lägger jag mig och gråter klukandes ur min cola light flaska...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




varför försöker man ens?................... morrrrr


/ sanera

Kommentarer
Postat av: bini

fast faktiskt stavas det RESTAURANG !



/ skolsmarta bini

2010-02-28 @ 21:26:15
URL: http://operationivy.blogg.se/
Postat av: sanera

hahaha men jag har ju skrivt fel !

2010-02-28 @ 21:55:08
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0