friday

freeeedag! idag ska jag äta middag hos katti med henne & slemmi ;) käkade frukost nyss.. jag gjorde mannagrynsgröt men det blev mannagrynspudding! :D hahahah.

det är bara 3 veckor kvar till thailand :D jag tror inte mamma vill släppa iväg mig.. hahah hon säger HELA tiden "vi ses i thailand!!! blir du glad då?!" haha nu vet jag inte längre om han skämtar ;O haha.


MAMMMMMMSEN

 jag har funderat på vad man ska göra med sitt liv.. alltså jag vill ju resa jävla mycket & uppleva massa roliga & minnesvärda saker .. men jag funderar på att läsa vidare.. men det blir ju efter jag har rest! har läst massa studiekataloger om psykologi osv.. låter intressant men vem fan vet?! aja, körkortet var det ju också.,. jag försöker lägga upp en liten plan åt mig nu i några månadera framåt (egentligen hatar jag att ha allt planerat å andra sidan är det ju större chans att man verkligen gör ngt om man har ngt att sträva efter..)

äh , jag har ingen aning egentligen.. jag vet iaf att jag vill hjälpa barn i utsatta länder! mamma & jag ska kolla upp det efter thailand.. undrar om min man kommer sakna mig eller om han följer med! ;p


/ sanera

 


Kommentarer
Postat av: Katti

Åh jag har också livsångest och vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv :P

2010-02-12 @ 17:22:53
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0