finaste

vilken JÄVLA dag alltså.. att man är så jävla feg/svag osv osv hade jag ingen aning om faktiskt.. men nu vet jag.. & jag vet också att det inte är synd om mig. men börjar inse att det tog nog lite hårdare än vad jag trott & nu känns det jävligt jobbigt. men tack så jäkla mycket Gud för min fina fina vän! bini. min ängel, där har ni verkligen vänskap svart på vitt. även fast hon inte alltid förstår så säger hon såna fina saker. helt seriöst så har man velat dö på riktigt. men då har bini gnagat in i mitt lilla huvudet att jag faktiskt behövs här ändå. jag behöver henne & hon behöver mig! aaaaaah. alltså hon är som ett lyckopiller , jag behöver bara tänka på henne så blir jag glad.. hennes föräldrar har gjort en tjej till världens finaste vän & det tycker jag (& uppskattar) är det finaste som finns... bini , du är världens finaste vän. klarar fan allt med dig vid min sida.


<3<3<3<3

/ sanera


Kommentarer
Postat av: bini

Åhh.. du är allt!!



hahaha börjar skratta när jag tänker på dig!! min lilla bästaaaaste!! <3 hihihi.. åhhh masssa med kärlek!! behöver dig för alltid

2010-02-16 @ 21:54:51
URL: http://operationivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0