bokat

gryyyyyyym mensvärk. är så jävla slut. somnade typ vid 19.30 & vaknade vid 21. då åt jag middag & nu har jag duschat. väntar på mannen så man kan få mys pysa :D (= äta mina kinapuffar.. (a) ) idag jobbade jag 7-15. skulle egentligen vara ledig. men massa sjukdom på jobbet. var så JÄVLA lack imorse att jag var där igen.. hahaha. men men.. det gick väl bra, varor idag. har burit hur mycket läsk som helst... slavat som ett djur :)

skulle ha tränat med nasse-bini idag. men även hon var tvungen att hoppa in kvällen! så vi tar det nästa vecka..!
för övrigt.. lite BRA nyheter; biljetterna är betalda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hiiiih. pirrar i min mage som F.A.N.. när hon började prata om massa saker som reseförsökring, förseningar osv.. tänkte jag bara: maaaaaaaaaaaammmmmmaaaa.... pappppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaa.... hahaha. jag har aldrig varit utan mina föräldrar längre än typ 1 vecka.. någonsin. har alltid varit hos den ena & så.. hur ska detta gå? ;) .. min pappa påminner mig varje dag om att jag inte ska sticka iväg från micke i thailand om jag blir sur..... (a) har ju en tendes att göra det................

godnatt..

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Katti

Åh snyggo va kul! :) Du får berätta mer på fredag :)

2010-02-10 @ 23:39:36
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Haha nej du får inte släppa honom för en sekund ens, haha!! Ska tala vett med dig på friday sexy ;) Du får göra som jag och Dan gjorde när vi började tjafsa lite på våran resa, bara ligga stilla vid poolen och inte prata med varandra på en timme eller ngt, utan bara sippa vidare på drinken xD

2010-02-11 @ 12:17:06
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0