*arrrrrrrgh*

present till sandra är fixad...! nu sitter jag och väntar på min mor. hon ska skjutsa mig till pappa. jävligt lack är vad jag är på henne just nu. hon hade försovit sig så hon tvingar mig att lämna anna kl 8 i skolan, fast jag säger nej. jag hade sån JÄVLA migrän imorse. då blir hon hysterisk. & bara lämnar anna hemma. hon vet ju att jag går & lämnar anna bara för att jag gör allt för min bebis. men idag var jag tyvärr tvungen att visa henne att hon kan inte göra som hon vill. om hon har försvoit sig så är det hennes fel & hon får skylla sig själv. ställer alltid upp annars. men man tröttnar att ställa upp för en person som aldrig ställer upp tillbaka. bryr sig typ inte. alltid bara hon får som hon vill. så skiter hon i andra. så känns det ibland. blir så JÄVLA less. slutade med att micke lämnade anna. anna trodde inte hon skulle till skolan. stackarn. men det är slut på det här nu. ska fan börja skära ner på tiden här. men det drabbar ju anna & ozzy booooy. :/ * älskar henne. men man får FAN ställa upp tillbaka & inte bara ge skit.. älskar henne mest i hela världen & hon är världens finaste mamma. men hon måste börja växa upp på vissa plan nu. vet att hon inte har det så lätt , det är därför jag ställer upp hela tiden. men nu är det dags att ge tillbaka. var bara tvungen att skriva av mig nu , så att jag inte hoppar på henne sen. hehe..


han är fortfarande liten.. men här är han ju en liten lurvig bebiiiiiiiiiis!

imorse så låg min lilla hund brevid mig. alltså jag lägger mig JÄMT på han.. hahaha så micke måste skrika "DU MOSAR HAN!!!!!!" & typ "akta, ozzy ligger där!" ahhaha-.. stackars hund. min älskling. världens finaste. i förrigår var jag så ledsen att jag var tvungen att dricka det där äckliga.. så grät jag. & då hoppade ozzy upp till mig & slickade på mig & låg hos mig... sötnooooooooos. fan vad snabbt att en liten hund kan bli som ens lillebror.. :) honom tar jag med mig när jag flyttar. lycka att komma hem & det är liten liten vovve som blir så glad att man är hemma :)

sådär ja. nu ska man väl sätta fart så man hinner till sandra kl 19 ikväll! ;)

/ sanera

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0