andas

slut i min kropp. på alla sätt & vis. helt slut. & i huvudet. framförallt i huvudet tror jag. i torsdags trodde jag att jag skulle dö. skulle på rättegång pga rånet på jobbet.. hade så jävla ont i magen den natten. vaknade vid 5 & väckte micke.. sen kunde jag inte somna om .. det var nog den mest känslomässiga dagen på väldiiigt länge. kommer dit. fått massa fina sms av mina käraste vänner. (emmi & bini fick mig att må mkt bättre 40 min innan) kommer dit. allt går bra medans vi väntar på min advokat. då ser jag Monika som jag har pratat en massa med på brotts offer jouren.. hon skulle vara där med en annan kille.. men när jag ser henne börjar jag typ as böla.. haha. så hon säger att följer med mig istället.. vi går & väntar på att komma in i salen.. tröst & fina ord av alla .. Mamma, pappa, peppe & micke var med mig heeela tiden <3. medans vi väntar kommer åklagaren fram till mig & lugnar och så.. sen kommer killens (som är åtalad för rånet) advokat & pratar med mig , säger en snälla saker. (har bara sett rättegångar på tv, dvs på usa's vis. så jag trodde ju han var min fiende hahahaha) iaf. så går vi in men killen är försenad. så vi går ut. sen går jag på toa & så kommer jag ut & då är alla påväg in.. jag med. men då kommer pappa & säger att killen redan sitter där.. då fick jag en jävla panik. försöker gå där ifrån tror jag. men pappa får in mig .. sneglar väl lite på han.. och sen börjar rättegången.. massa frågor osv.. grät som ett barn. fast jag inte ville,.. anna (min advokat) fick sitta & trösta mig & viskade massa fina saker osv.. kollade på mitt "gäng" mamma, pappa,peppe,micke & monika. och alla kollar på den där killen.. det kändes så skönt.. INGEN kollade på mig , som att dom skyddade mig med deras ögon.. då fick jag kraft att fortsätta att svara på alla krångliga frågor.. har nog aldrig varit så tom i mitt liv.. kändes jävligt konstigt. kollade på killen någon gång.. sen var jag klar & då åkte vi hem ..

det var skönt att få ett ansikte.. i mitt huvudet är det något form av monster eller så. jag vet inte. direkt efter vi gick från tingsrätten var det som en JÄVLIGT stor sten lyftes från mina axlar.. som jag kunde andes bättre liksom.. vill bara tacka mina fina vänner & min älskade familj för allt stöd. <3 har nog varit jävligt jobbig på något vis.


/ sanera

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så duktig tjejen! <3

2010-02-24 @ 00:05:22
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Naw, vännen! Älskar dig, du är så modig som klarat av det här! :) <3

2010-02-24 @ 15:52:03
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

Love you <3 du är så stark

2010-02-24 @ 20:11:47
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0