crybaby

jaha, då har man blivit sjuk IGEN. glömde Gud mig när han delade ut immunförsvar eller? mamma tror att anna har smittat mig, stämmer nog. har så ont i halsen att jag gråter ibland. igår mådde jag riktigt dåligt, dagen innan hade jag bara sovit 3 timmar & sen upp & jobba 7 :/ kunde ej sova!

så vi kollade på svenska hjältar igår. & då var det en tjej som förlorat sina armar & ben av en sjukdom, som bara kom helt plötsligt! & man var tvungen att ta bort de döda .. usch var iaf as hemskt & hon ÄLSKADE att rida. när hon sen vaknade upp på sjukhuset sa hion till sin mamma att de var tvunga att sälja hästen.. & så iallfall så fick man se henne.. hon red, skrev på datan, hade flyttat hemifrån, hade körkort & heltidsjobb. FATTA grejen. VILKEN JÄVLA stark tjej. jag grät & grär & grät. tårarna sprutade. & så fick hon spela in låtar med anders bagge. micke tröstade mig & frågade mig varför jag grät & jag sa : tycker så synd om henne!!!!!!! :(
micke: varför det? hon är ju överlycklig!

så sant. usch vad hemskt , men vilken jäääkla tjej alltså. jävla kämparglöd. & jag gnäller för att jag har ont i ryggen & axlar. tänk vad hon har gått igenom, med smärta & allt. ..

i lördags var jag & natta ute! very trevlish! tills ena vakten knockade mig! inte kul .. ser bara en kille springa snabbt, rakt in i mig, 2 sek så springer vakten in i mig med armbågen (?) & det blir svart för mig.. haha så hade SÅ jävla ont i mitt ögonbryn, fick en rejäl smäll.. mådde illa. så blev vatten & sen typ vid 3-4 åkte vi hem!
i söndags var jag i kyrkan & kolla på min lilla tjej som hade luciatåg!! sötiiiis, så duktig! :)

GRATTIS TILL KUSIN! som kommit in på kth! pratde nyss med han, han var lite osäker & nervös, men det kommer han klara! min duktiga bror :) smarta killen!!!!!! vi pratade om allt som möjligt (som vanligt, terrorattacken, djur, hur man kan döda djur för att vara "fin" .. osv! ), & vi kom fram tillslut att micke & han är jääävligt lika till sättet.. haha.


love you. <3

om man kanske ska äta frukost/lunch? fan man blir ju inte frisk på tom mage :/ .. kan inte äta.. är fan sjuk på RIKTIGT!

/sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0