sssssssss

i fredags träffade jag mickis & sen kom även sandra & mötte upp oss.. sandra ville dricka lite vin, så vi skulle ha en liten myskväll .. slutade såklart med utgång & en väldigt full sanera ;p & sandra hade nylonstrumpyxor & skor med öppen tå i -15 GRADER!!!!!!!!!!1 ,.. hon höll på att kissa på sig från farsta strand , höll sig till gullmars då hon TVINGADE av mig.. letar toa.. hahahahahhaha så är den trasig!!!!! stackarn.. sen var det en JÄTTEsnäll man i spärren som lät oss låna hans personaltoa .. såna människor borde det finnas fler av!

sen drog vi till lobby & jag var så jäääävla lack.. haha stackars sandra.. väl där inne var jag lagom glad.. haha men sen kom natta & jessica! så hade vi väldigt trevligt & roligt. sen stackarn så stod micke ute & frös vid typ 3.30 , så då var det dags att dra!

igår var det glöggmys hos bini!! jättttttemys, tack för en väldigt trevlig kväll tjejer <3

somnade typ 4-5 imorse.. full pojkvän .. BLÄÄ , låg & väntade på han, så råkade jag somna sen kommer han inte ens hem.. men det har han lovat att kommpensera upp idag, med att åka till sickla med mig :D hihih..

ikväll ska jag träffa frida, myyyyys!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0