Merry christmas

Julafton igår, den var riktigt MYYYYS! Blev väckt av pappa som kom & pussade på mig.. sen öppnade jag julklappen från mickes föräldrar & micke öppnade sin från pappa. Jag fick ett par AS mysiga tofflor från sheperd;
as mysiga, men dock måste vi byta till strl 38!! ;o

micke fick en röd liverpool tröja av pappa! den ser ut som Bajen's "never mind" hihi så det var lite kul!

sedan bar det av till farmor & där stannade micke en kort stund bara! & farmor gödde min man i köket med revenspjäll & massa gott haha.. tillslut sa han" näää, nu MÅSTE jag gå!" stackarn.. Hos farmor var det jag, pappa, lisen, lucas, peppe, farmor & janet! vädigt trevligt! älskar jullunchen hos farmor, nämligen revbenspjäll & kantarellomelett!!!! ME LIKE! hihi.
sen blev det julklappsöppning innan kalle! Fick massa fint, pengar, minneskort, smycken av lisen (änglavingar som örhängen & jätttttte fin ring) elisabeth arden kit av farbor , undrar hur han visste de ;) höhö. det roligaste är när man får något som betyder något för en, & jag fick en bild på Ozzy Osbourne av pappa som jag några veckor innan hade sagt "åååh vilken tuff" , väldigt cool bild på han som ung (älskar han & hans låtar "ung" ahahah) så då blev jag glaaaad! ryktas även att pappa & peppe ska tatuer in den! ;O sen blev det kalle & färsk fruktsallad!

Sen bar det av till mamsen! stackars babyn hade väntat heeeeeeeeela dagen på att få öppna julklapparna, äntligen var det dags! Först lite julbord (men syrran & jag var määäätttttttta). Samrtingen själv som är så hade jag ju såklart glömt lisens julklapp hos pappa.. HAHA typiskt, men jäkligt glad blev hon iaf , en plattång från obh nordica :D ..
Jag fick ett jäätefint armband av anna som hon hade gjort själv, & ett Bajenmärke som hon också hade gjort själv.. & en hello kitty mugg (hiiih) som det stod "världens bästa syrra" på. Sen fick jag av lisen att vi ska gå & göra våra ögonbryn + fransar!  sen en locktång (obh nordica, samma märke & allt som plattången jag gav till lisen, lite kul.. hihi) av mamma & pengar, kaffemaskin (YÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ)
 den kommer till oss i veckan!
& sen fick jag presentkort till övningskörskurs & mamma har beställt hem körkorttillståndet, so here we go!!!
& mamma sa ju att det blir inget hello kitty för mig men... FEL! jag fick den myyysigaste hHK morgonrocken :D ;


& en massssa mer! (man glömmer ju hälften nu när man sitter här..)

Tillslut så kommer micke hem till oss, så som vi väntat! haha mickes pappa ringde & ba om ursäkt, haha.. av mig fick dom kockboken "halvåtta hos mig" dom blev jätteglada! tydligen hade den sålt slut överallt, men jag fick tag i en!

Av mig får micke ett ps3 (dock kommer det inte förrens mitten av januari) så mamma kom på att ta vårt gamla (det första) & så kom pappa på att skriva : playstation 3 på & sen så skulle vi säga att jag blivit lurad från blocket haha.. under playstation stod det en lapp "det är DU som blivit LURAD!" hahaha ååh vad glad han blev! SÖTISEN! (dock inte så jättelurad.. hahahhaha) & sen fick han det där jäkla mördarspelet (mig emot) black ops eller ngt av mig också.. & av mamma fifa11.. så han var rikitgt glad (så glad att imorn åker vi & handlar en plattv till sovrummet haha). hahahhaha snyggt?! fantsain i familjen är ju rolig iaf! ;)

& så fick jag öppna hans paket..

jag fick den kära ringen jag har kollat på länge!
 
& sen fick jag skinnhandskar med foder i & ett till EA kit.. haha, men det ska vi byta!

Han berättade om kaoset i torsdags när han skulle handla ringen åt mig.. han jagade den från kl 10 till typ 17 på kvällen.. han ba "SANKE ska HA DEN!" & sen så kollade han på NK & så ba "näää om dom har den här & slår in den då kommer hon döda mig för jag var på nk........." HAHAHA STACKARN!! men av alla ställen (tydligen) hittade han den i liiiten butik i haninge! sista exet i min strl hiihhi :D

min fina man. han blev så glad för sina julklappar så han sa att jag ska få sätta sprätt på hans pengar han fick av sina föräldrar.. hahaha .. loverboy! Bini är så söööööt som ringde & frågade hur det gick, men fick vääänta länge på att micke skulle komma.. LOVE U vännen..!


Idag blev det myys på dagen & sen "harry potter & dödsrelikerna del 1" med mamma & syster! MYS.. bra var den!! MEN den slutade mitt i.. blä vill inte att nästa ska vara den sista!! ..

lååångt inlägg, men vafan... skriver ju så jag ska komma ihåg allt sen! fniss..

imorgon blir det ut & slåss på mellandagsrean för Tv:N & byta lite saker... HATE it!!!!!!!!

/ sanera



Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken snygg ring du fick!

2010-12-26 @ 18:48:11
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: sanera

tack :D

2010-12-27 @ 20:09:20
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0