killar

inne på HM igår (letar efter något att ha på mig)

micke: *håller upp en spetströja* den här då? eller du har ju en sån typ?
jag: ja , precis onödigt, behöver inte 2..
micke: VAD SA DU?!?!?!?!?!?!?!? :D
jag: eh.. behöver inte 2?
micke: ÅH SHIT!! vad stolt jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag: *skäms lite , då folk runt omkring kollar på min man som är helt lyrisk* eh men det är ju onödigt ju..? eller?
micke: JA! men ditt motto är ju typ "man behöver alltid 2 av allt" ..
jag: nää ?
micke: jag trodde aldrig du skulle säga dom orden!!!!!
jag: *skakar på huvudet & en kvinna skrattar ..*

hahahah. om man blir så glad för så lite. hade redan tesat spetströjan. men det säger jag ju ej till mannen :)



jag älskar dig. stjärnstopp. ingen kan säga om.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ibland är dom så jävla roliga, de där killarna xD

2010-12-12 @ 00:04:32
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

hahhaha han var så jävla stolt ..haha sjukt.

2010-12-12 @ 21:25:17
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0