GRATTIISSSS ANSKIIIIIIIIII!

jaha, då har man varit vaken sen 9.30... babyn fyller ju 8 år idag! så jag, micke , mamma , ozzy & anna har myst & ätit tårta! dock saknade vi fisiii.

ikväll blir det idol. anna är taggad.. hon ska göra ett plankat där det står "heja minnah, du ska vinna" & eftersom jag & mamma håller på jay, ska hon skriva om jay på baksidan... hahahahahaha sötaste ungen, JA! lillgammal. meningar den ungen gör ska inte en 8åring göra, hehe. men otroligt underhållande dock ;) anna fick en hello kitty badrock *avis* men mamma säger att jag är 20 så jag får inget med hello kitty i år :( & mamma tänkte köpa ett mjukis djur med leopard (hello kitty) från hm till anna, men den vill jag ha!!!!!! ..
haha ..


sötnosarna i somras! <3

hahahaha. nu har ozzy legat här & kollat på mig ett tag.. & ibland (ofta) så tänker jag: men nu har han ju inte pratat med mig på länge ....... sen kommer jag på att det är en hund & inte en lillebror.. haha. min sötiiiiiiiiiis. mamma tycker det är jobbigt att säga till honom när han skäller för hon tycker att han ska få prata .. haha, men allt mamma lär honom förstör jag på 2 sek genom att ge han massa gott (a) nää, men har slutat med det! har blivit duktig på att vara bestämd *stolt* vi har lärt han massa trick & han lär sig snabbt! :) att en hund kan bli som en männsika i familjen. vår ögonsten <3

jag & mannen ska till stan, shopping tills imorn .. fniss. igår blev det massa julklappsshopping med syster! <3

idag är det ÄNTLIGEN fredag! jobb imorgon, sen PARTY!!! äntliiiigen liksom! hihihoh.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAhahaha söt bild xD ozzy ser lite plågad ut :D haha!

2010-12-10 @ 11:49:58
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0