GALET

om 2 dagar är det julafton.. sjukt vad snabbt tiden har gått,....
idag blev det sista julkappsjakten.. älskar att min mamma önskar sig ej strykjärn av sina barn & så kommer hem så har hon KÖPT ett själv!!!!!!! jiiihu.. panikshopping imorn efter jobbet, suck..

i måndags färgade emmi håret på mig & så lekte hon och jag :) mitt hår e typ svart.. hihi

igår var jag hos mormor! mys, vi åt mat & spelade spel (som vanligt) & myyyyste!

Mormor kollar ut genom fönstret: aaah det är fullt måne idag!! De är därför jag är så galet idag!! Och du med sandrrra!! *med tysk brytning* hahaha..
skrattade vi länge åt! ..


nu ska jag hoppa in i duschen.. micke går runt & säger att han ger mig julefrid.. & så måste jag krama han & andas in & ut .. HAHAH.. stressad?

jobb imorgon då! snäll man jag har som erbjuder skjuts! sötiiiis. skönt att man börjar 10 iaf & inte 7 + att det är i den lugna butiken.. juhuuuu!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen! hur gick det med julklappsshoppingen? kom du iväg till staden? :D orkar inte sms:a med de här naglarna xD hahaha.. / gallanbrallan

2010-12-23 @ 21:05:59
Postat av: sanera

hahah! jodå kusin ställde upp & sedan sandra :D <3

2010-12-23 @ 23:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0