siktar mot toppen så långt jag kan nå

TJA TJA BLOGGEN.

igår hade jag typ feber. inte konstigt med tanke på att anna är sjuk. men sjuk får jag icke bli, för då kommer natta icke vara glad på mig! vill INTE bli sjuk IGEN!

I fredags så drog iaf jag & natta till lobby, kom typ in vid halv 1 haha .. sen blev det partyyyyyy. lite för mycket party för lilla sanera (som vanligt, inget ovanligt FNISSSSSS!!) jag , natta, jessica & andreas osv ägde dansgolövet sååååååklart. haha. träffade på denize också! ville ha vatten men fick cider.. vafan, man är ju bara ung en gång i livet! vid 5 skulle jag vara i gullmars för micke skulle hämta mig (& han jobbade dagen efter kl 10) men ehehehehe det hade jag missaT! klockan 5 hade de fortfarande inte tänt.. så nico fick leda mig till garderoben & så skulle jag hämta ut min jacka + väska.. men såklart ska det krånglas.......... när vi la in våra grejer , så fick jag EN lapp av natta .. (tyckte de va konstigt , men inte fan tänkte jag på det!) så när han bara ger mig jackan så säger jag:
min väska också?
han: du har ingen väska.. du hade bara en lapp.
jag: AMEN VAFAN GE MIG MIN VÄSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nico: MEN LUGN!!
jag: JAG E LUGN!! HAN DÅÅÅ`?!`!`?!`!´

på något sätt fixar nico så jag går gå in & leta efter väskjäveln.. säger att mitt pass ligger däri .. men näää så jävla lätt ska det inte va. tillslut hittar jag den , men då ville han typ inte ge den till mig för att han hade pekat på den på 10 meters avstånd & jag hade sagt att de ej va min .. men tar den & så ska han skriva upp mitt namn + persnr. tror INTE det! rycker åt mig väskan & hoppar över bordet. hahahahahah. sen vinglar jag iväg :)
kom väl i säng vid 7. stackars micke fick sova 3 timmar den natten..

lördagen kom kusin & elin över! MYS . sen hämtade dom 2 dvärgspetsar, söta som socker. hihih.

i söndags blev det jobb. 2 zigenare lurade av mig pengar ..... LACKAR. sen blev det soool med natta! & typ gråta över att det bara var söndag & att vi ville festa. men idag är de ju lillördag , så inte långt till helgen nu!!! PARTY!!

i måndags har vi haft ozzy i exakt 1 år! (+ 1 år sen rånet!!)

 
sötnosen på 1årsdagen! <3

igår gick hela dagen åt helvete :) .. haha. ILLA.

imorn ska jag jobba. fredag fyller annabana 8 år! så vi ska på idolfinalen.. JAAAAAAAAAY! :D han håller på minnah ..



nää , nu blire nanna kudden!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är galen gumman! :P



Vill också på Idolfinalen..!

2010-12-09 @ 16:53:33
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0