car

blev ingen frida ikväll, hon fick jobba över .. så istället drar jag & fisi & solar sen, just nu sitter vi vid våra datorer & nördar oss, haha. som ni förstår är varken micke eller pappsen hemma.

jag, lisen & micke åkte iaf till sickla .. & sen blev det thai vid globen till lunch/middag, myyys.

min kusin ska förmodligen dra på en intensiv kurs & kirra körkortet, varit lite emot det (alltså för min egen del) , men började jag tänka & så ja varför inte? så min kusin försökte komma in den 10e januari, & det kostar ca 15 tusen. & jag har ca 10 tusen som är till körkortet, men jag vet inte.. har övervägt fram & tillbaka & bestämde mig tillslut att det blir iaf inget för mig den 10e! jag vill köra innan & plugga lite innan .. så om jag tar en så blir det i vår typ.. men finns ju "intensivkurser" i farsta strand, vh & södertälje också .. men men.. så nu ska jag bara kirra papperna så ska jag & farbror ut på vägarna! enligt micke har aldrig ugly bettan gått såhär bra & koppling fungerar as bra nu!

vi bogserade den ju till fruängen igår, för att förra fredagen la den av i backen upp till pappa, så fick ringa sandra så fick jag, lisen & sandra putta upp den för HELA backen.. HAHAH FYFAN!!! GRILPOWER!!!!! så igår så ska micke & peppe åka & bogsera bilen kl. 10. & när jag kommer 11 har dom fortf inte kommit iväg, hahaha.. först så hade inte peppe någon krok som man satte linan i .. & sen så höll dom på as länge.. sen så hoppar dom in i bilarna & ska köra & då kommer peppe ut & ba mitt batteri e dött.. micke ba men mitt funkar ju iaf! hämta dina startkablar.. peppe kolla, har inga.. inte micke heller.. tillslut för dom låna några & sen åker vi & blidar vääärldens kö, hahaah.. lastbil bakom oss i rumpan typ..

sen så blev den klar samma dag! så nu är vi med bil igen :D & jag har precis köpt en massa bensin (= micke är min chafför överallt :))

imorgon är det fredag.. utgång?! & lördag barnvakt, mamma ska på 50 års fest hos en av sina bästa vänner så den snälla dottern jag är så blir jag hemma då (lika bra det ;)) & söndag jobb. & måndag jobb + adventsfika i annas skola (låtsas föräldrarna sandra & micke hoppar in!!) & tisdag jobb. & sen har typ en vecka gått igen.. myyy gooood.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0