djävuls kvinnan

sandra: och du klagar på min päls
JAG BEHÖVER DEN!
sanera: hahaha jag är enmot päls!
det skiter jag i djuren behöver sin!
 sandra: är du emot päls?
hur fan blev vi vänner?

sanera: FYFAN
du e en dålig människa

Sandra - de är vi båda
fast på olika sätt liksom :)
sanera: hahah alltså, e du djävulens dotter eller?

& sen så ger hon exempel som är slag under knäna. & då inser jag vilken jävla tur att hon är min vän. för vem hade annars sprungit efter MIN pojkvän när han grät när jag var påväg in i taxi ? inte jag iallafall.. hon har nog räddat mig & micke några gånger från några riktiga jäävla bråk. LOVE U min vän!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: sandra

haha I LOVE YOU DARLING! <3

2010-12-02 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0