wohooo

ÄNTLIGEN!!! så var min sista arbetsdag idag (sista & sista, tills söndag iaf..) idag när jag höll på att ge upp, så skrev pappa till mig att jag var tvungen att tänka på all shopping för lönen sen , så då gick det ju genast MYCKET bättre, hihihihi! :D

i fredags blev det MASSA vin. är typ fortf bakis.. hahahahahahah fyfaN, alla vi 3 blev liiiite (läs svinigt för mycket) för fulla... satt på min balkong & pimplade vin (ruggigt bra) i mina margarita glas jag fick av micka i 20-års present! och så välter jag glaset (eller något) så flyger min mobil ner från balkong (men det märker ju inte jag) och jag skriker : AKTA GLASEEEET!!! skit rädd att det går sönder.. haha då skriker emmi & katti i kör: DIN MOBILLLLLL!!!! jag ba: eh`? *nere på 2 sek* hahha, men den överlevde , helt jävla otroligt :O

sen kom micke & dan som hade haft "grabbkväll" hos dan.. hahahahaha JÄVLIGT fulla. jag & emmi hade deckat. dan & micke dansade på bordet.. börja bära varandra på axlarna.......... (dagen efter klagar båda på träningsvärk.. konstigt????) hahah. jag jobbade dagen efter. mådde skit :D tappade en cola som sprutadne ner hela mig på jobbet................... hamnar under min rumpa så sprutar ner min VITA klänning!!!!!! & hela kylen.. hahha jävligt kul att jobba med cola i trosorna...

nu e jag trött. har ont i magen. (BLÄÄÄÄÄÄ) & ska packa. ska duscha. mannen blir ej glad om jag inte är klar. haha. han tjatar på mig när han ser min packning... "alltså du har juu packat för nobelmiddagen & för att hajka? "
vet inte vad han förväntar sig ;p

imorn sticker vi iaf till koster, kommer hem lördag!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAH Det var så jävla kul när din mobil bara studsade "plopp, plopp" och sen poff så var den borta, en våning ner hahahaha :D Dan har fortf ont i nacken efter de bar varandra, fick inge sex igår bara för det :( .........

2010-08-16 @ 09:57:34
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0