så jävla less

idag har varit en sån jävla äcklig dag om vi ska leka ärliga. FYFAN. alltså idag var 1a gången på mitt jobb som jag verkligen ville gråta frivilligt, alltså. lägga mig ner & dö.. FYFAN VAD JAG HATAR MITT JOBB!!!!!!!!!!!!!

det gör så ont i min själ!! (och i mina ben, inte suttit ner på 7 timmar, YÄÄÄ!) har blivit kallad "att jag är dum i huvudet jävla yxskaft.." hahhahaha. arg gubbe. jag hade lång kö. när han sa så till mig & jag hade inte ätit än (som vanligt) & klockan var 15 & jag hade VÄRLDENS kö.. så skrek jag bara rakt ut "NU FÅR DU FAN GÅ HÄRIFRÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" och så fortsatte han & jag med.. hahaha han gick. jag bad om ursäkt till en kille som skrattade & sa att han var dum i huvudet.. usch. & fy & blä... alltså vad har jag gjort för att förtjäna detta äckliga jobb? mamma sa att om man tar studenten får man bra jobb. tar man inte studenten så får man inget jobb......... EH AHA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LEDIG IMORGON, YES! ni fattar inte min lycka. men sen jobbar jag VARJE dag. i'm going to die. om jag inte dricker vin i min kaffekopp dvs.................................................


nu ska jag & min man komma på vad vi ska köpa middag någonstans.. ja vi är ensamma hos micke om ni undrade.. så jävla illa .. ehehehe moahahahahaha

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahahaha jag dööör, hade velat se ditt bråk med den där gubbe´N! :D

2010-08-10 @ 20:17:17
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha .. nääää!

2010-08-12 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0