när vänder det?

helt slut!! jobbade idag.. KAOS. hela dagen har varit bajs. väntat på att arla skulle komma med mjölken.. vanligtvis kommer dom ca 13 eller tidigare.. men idag kom dom 16.30!!!!!!!!!!!!!!!! fyfan STRESS. och killen som lämnade skiten var ny.. så vad gör han? jo, kör in vagnen i en back med öl, så det börjar spruta öl överallt........... som om jag inte hade tillräckligt? stressar sönder allt. får inte upp arla buren, kan inte stänga sopdörren, johan får hjälpa mig med allt..
sen så skulle jag fixa ölen som började spruta.... då ramlar den IGEN & sprutar över HELA mig & alla paket... så .. nu luktar jag & kundernas paket alkis.
micke & jag tröstade mig med sushi, ser nog snart ut som en :)

jag & mannen skulle kolla film & mysa.. men ändå sitter jag här helt ensam? haha, nä men han drog till sommar med rasmus & oskar & ska dricka öl. så nu får jag ju alla chips för mig själv, jag klagar inte :) ehehehehe....
igår hamnade jag & micke efter thaien på en kinesisk söt butik.. ÄLSKAR såna.. dom hade massa olka te'er & sånt skoj! kom där ifrån med avslappnade te (det kan min mamma verkligen behöva innan sovtajm!) & gojibär.. bären ska tydligen vara jättebra om man blir sjuk som mig 24/7 & massa bra.. så nu ska jag trycka i mig dom i te't! dom var faktiskt jäkligt goda när man har blött dom :) hihiohohoh.................





/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0