jävla helvete

ALLTSÅ VAFAN. ibland blir jag så JÄVLA ARG!!!!!!!!!!!!! .. vad är det för jävla värld vi lever i?.. mörda, våldta, misshandel , pengar osv.. blir så jävla arg & ledsen när jag lyssnar på nyheterna.. USCH. alltså hur kan våra medmänniskor bete sig såhär? AAAAAAAAh.- hörde om en 2 månaders bebis, som pappan skakade till döds.. inget ovanligt för oss.. tänk på alla utsatta barn i utsatta delar .. alltså fyfan vilken känslosam person jag är.. jävla humörsväningar .. sitter & bölar nu.. för alla barn. för alla våldtagna kvinnor & hur det finns så många dumma människor.. man blir så rädd :( hur ska jag kunna skydda mina systrar? mina nära & kära? i källaren! .. har ingen dock......
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

och hur fan kan man kala håkan hellström & kent för musik?????????? alltså börjar fan gråta när den skiten spelas.. alltså jag lyssnar på det mesta.. men vafan kom igen nu människor..

alltså. måste ringa läkaren. det är något fel i mitt huvud. jävlar vad mycket hat det finns ibland..
och när vi ändå håller på.. NÄR SKA MAN SLUTA VARA RÄDD FÖR NÅGOT SOM HÄNDE FÖR 8 MÅNADER SEN? jag vågar inte ens gå till centrum & handla mat .. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

hahahaha. alltså. jag orkar inte

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den starkaste jag vet! Tänk på något annat istället! You´re strong and beautiful sis! Love you!

2010-08-12 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0