I can't tell you what it really is

huvudvärk.......................... tränat (helt sluut.. mina ben kunde knappt bära mig sen....), shoppat idag. jag,katti , krille & och marie var i sickla. sen blev det morotskaka, efter 3 cafén bestämde vi oss.. haha typ det sämsta. jag & katti klagade på de mesta :) mohahah. fast man vill ju ha det man vill ha ;)

sen kom jag hem & fick ett sinnesutbrott. pappa trösta.
 alltså hur mycket orkar en människa egentligen? och varför är vissa människor helt jävla dumma i huvudet ibland? eller hur man nu ska förklara skiten. men kanske: var mot dom omkring dig så som du vill att dom ska vara mot dig. missade din mamma det eller?

"Maybe that's what happens
When a tornado meets a volcano
All I know is
I love you too much
To walk away now"


Nu ska jag & micke kolla film.. bitterfittan....

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Naw, honey!! Du har ju alltid oss, dina girls, we love you!! <3

2010-08-25 @ 09:19:11
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

<3 Håller med ovanstående talare :)

2010-08-25 @ 22:30:34
URL: http://sw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0