var god dröj!

alltså allt ska vara så JÄVLA omöjligt här i sverige..! man blir tillsagd att ringa dit. då var det fel, så man får en blankett hem istället, sen ringer man vidare och då får man först vänta i 15 min uter innan man får reda på att det är kö! no kidding?! "det är många som ringer nu, men vi tar strax emot ditt samtal. du har nummer 55 i kön." fyfaaaan. sen när man har varit nr 55 i 50 min så blir man kopllad 77 gånger och ingen vet något, och man blir kopplad hit och dit., och nej det gäller inte, och nä så är det inte. och du får ringa dit och tack och hej. så spenderade jag hela min förmiddag och inte fan blev jag klokare för det! ... nu ska jag äta lunch, som jag själv har tillagat! det var lääänge sen.. sen ska jag promenera med min kära syster & mina killar.

och så här glad är man efter 10000 timmars köväntan!





mice ritade mig när jag råkade vara lite otrevlig.. haha. "det finns bara plats för en bitch i det här förhållandet?"

/ sanera 


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

hahahaha naw :D

2010-04-06 @ 15:13:03
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0