måndag, tisdag & onsdag!

Här sitter jag & suger på en klubba! cola.. mumsi.. Min pojkvän är åter förlorad till "fotbollslandet".. denna dång med farbror & kusin också.. haha. Farbror kom nu in & hälsar "blogg, blogg" .. hahahaha.

I måndags blev det shopping, löning då juuu (iof var det ju inte mkt att hurra för , men å andra sidan har jag inte fått shoppa ordenligt på några månader pga thailand sparandet, så nu belönade jag mig & får leva lite fattigare (som vanligt) & det har jag ju gjort i några månader nu, hahaha!) & då blev det iaf en skinnjacka, skor (som ska lämnas tillbaka dock, lite små..) & sen blev det en kjol! & efter shoppingen blev det årets 1a uteservering på fridays för min skull! jag, bini ,micke & mackan njöt i solen, & jag drack kanske några glas rosevin för mycket ;p ..!

Igår blev det jobb & sedan staden igen med bini! Då blev det liiite shopping, träningsskor faktiskt! & en massa gaaaarv då.. hahahaha! Sedan powerwalkade vi till årsta! :)

Och idag har jag & mice varit ute & sprungit (duktiiiiga) fick inte så ont i tuttarna som jag trodde, dock fick jag hålla i dom! haha, men men vafan ska man göra med dessa odågor? & sedan åkte jag till jobbet, marknadsföring jobbet ;p ,. och idag skulle jag ringa en maj-lis.. hahahahahah. alltså det var 1a gången jag fick asgaaaaaaaarv. kunde. inte. sluta. stackars. maj-lis. hon var gammal & hörde inget!

Jag: hej jag heter sandra & ringer från doorlin bygg & inredning.. hahaah
maj-lis: *med gammel röst* vad sa du att du hette ? ..
jag: sandra från door..hahahahahhhhhhhhhhahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaha
maj-lis: aha, är det ulla?
jag: hahahaaaaaaha , nää det hahahahah är hahahaaaaHAHAHAHAHA sandra ....... hahahaha
maj-lis: jaså , ylva!
jag: HAAAAAHHAHAHAHA nää, sandra hahah frå hahaaaaaaaahahhaha,

sen la jag på för jag kunde inte sluta skratta , det var så JÄVLA roligt.. eddie & sus bara skrattade åt mig med ..

Jaja, nu ska jag väl kanske kolla på wallander med min man.. imorn blir det stan med emmi & bini, måste handla 1 års present till mice! vi firar 1 år på lördag! 1 år .. herregud , jag måste ha gjort någon jävligt stor omvändning med hela mig .. haha. jävligt stolt iaf. över min man & över oss. <3 

sådärja, en massa uppdatering. och nu fick jag ont i magen, nu ska jag fortsätta äta mina solroskärnor som mice köpte åt mig idag.. stackarn gick i regnet.. LOVE.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha, ett typiskt samtal med en äldre person som inte hör :P Fan jag hade ju garvat ihjäl mig!

2010-04-29 @ 22:53:28
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0