ROSA LÖRDAG

Idag så kirrade Mice en iphone så jag kan få hans gamla mobil :D killen på 3 försökte pracka på mig ett rosa mobiltbredband & så får man en rosa minidator på köpet,.. bara skrattade åt han, 3 ska jag aldrig ha! "vill du inte ha sveriges bästa mobila bredband?" jag- nääÄ! han - nä okej det förklarar ju en del.." haha, men nu såhär i eftertanke så åker jag nog på en ändå :D hihi

Sen blev det 2 timmars promenad på djurgården, & då bestämdes det även att vi ska dra med Anski gumman till aquarium :) någon som är på? blev som ett barn igen när vi gick förbi junibacken, som pappa alltid tog oss på när jag & lisen-fisen var pluttisar..!

när vi gick tillbaka mot staden så drar micke mig i handen & ba" såg duu? det var ju sofia hellqvist!" jag " haha vem fan är det ?!??!??!" han " men carl philps nya flickvän!! jag " hahahaha, har han en ny flickvän?!?! vaaa ?????" HAHAH. och så började våra livade diskutioner igen , om vem som var snyggast osv.. Och självklart var jag tvungen att kommentera att han visste detta. Skvallerkungen. Bini, visst lever han upp till förväntingarna som skvallerman? haha..

Nu sitter mannen & pillar på sin mobil, ( som han har gjort heeela kvällen. jag har inte ens rört den ;) (a) )

Nu blir det wallander & chips! Imorgon blir det jobb & sedan middag med mormor, syster & kusin! :)

P.s sitter med lusmedlet nu.. anna-pannan fick ju löss.. men det visste nog de flesta.. haha trodde att jag hade barn då jag skulle få löss & inte vid 20 års åldern :p.. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0