last day

Nu sitter vi har i bangkok (dar allt borjade, spa samma internet cafe tilloch med ;p) , varma som ... har precis bokat minibuss till flygplatsen, vi aker fran kohsan vid 18 , vi ska vara pa flygplatsen senat 23, men idag skulle det tydligen vara massa trafik, vet ej om det beror pa demosstrationerna, som for ovrigt inte verkar sa farligt da vi har akt forbi nagra ganger..  Vi landar imorn klockan 6 (tror jag, vet ej hur det ar med sommartiden!)

tack for alla gratulationer! svarade inte pa alla som skickade till thaimobilen, hade ej tillrackligt med pengar da!

kanns trist att aka hem, detta har ju varit vart hem i 1 manad! :) men det ska bli sa JAKLA skont att fa traffa alla, fick lite hemlangtan igar, och pa min fodelsedag da jag fick hora binis rost!!

nu ska vi slanga oss i poolen !

p.s idag har jag lite ont i rumpeeeenstumpen ..! ;p

sanera

Kommentarer
Postat av: Katti

Haha vad har hänt med rumpenstumpen? ;)

2010-04-04 @ 12:55:58
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0