star

södersjukhuset 10.15. ungdomsheten för att vara exakt. en fråga; varför ska det alltid sluta med att jag går hem med en jävla p-ring? aja testar för att se om jag mår bättre. äckligt dock.

kom knappt upp i gynstolen pga träningsvärk i benen från igår då jag & micke gymmade igår. stackars micke gick med mig idag till sös så fick han inte ens följa med pga av svininflunsan :( .. vi ska nog dra & gymma strax.

imorgon ska jag nog till mormor & micke ska på begravning :/ ..


nu står han & surar på balkongen för att jag råkade skrika på han.. idag stod det i mitt horoskop att jag ska ha tålamod & inte vara så dominat mot min älskade.. *-) hahaha babyyyyyyyyy.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Mår du inge bra? :O

2009-09-16 @ 10:37:00
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0