never ending story.

det var en gång en sandra. sen började sandra 2an i riksäpplet. och sen blev det en sanera. & en kvinna som gjorde vurpor lite här & var på olika ställen. sen var det 2 brudar som skrattade åt allt. 2 brudar som pratade om allt. & ingeting. 2 brudar som som behövde varandra. 2 brudar som blev bästa vänner på kort tid. 2 brudar som litar & älskar varandra. & 1 brud är en av dom bästa i hela världen. som är så jävla söt & fin. som får en att känna lyckorus i hjärtat. alltid. som berör ens mamma. som man knappt själv gör. det var en gång en sanera & bini. & det är en never ending story. no matter what. jag har världens finaste vän. alltid sanera & bini. jag vill att Gud ska hjälpa mig att få alla att förstå hur mycket jag älskar den kvinnan. hon har varit klippan i stormen i mitt liv. & jävligt stormigt har det varit till & från, ska ni veta.

det var en gång en sanera & bini. så ska det föralltid också att vara. jag älskar dig.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: the pony

vackert.. tårar i ögonen

2009-09-07 @ 17:01:52
URL: http://operationivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0