grattiis

idag fyller min farmor år. sms & ringa & internet kan hon. haha. hon sa till mig att det är någon gertrud som har mitt nr ? . vi har tydligen samma nr, hur det nu än går till. hon är för söt. tuff tant. så säger hon jämt såhär; "aaha" på något sätt hon har gjort sen jag var en bebis. det låter kul. så nu sitter jag & äter ben & jerry's , väntar på min man & försöker härma farmors "aaha" & hennes "mmmhh" höhöhö.

köpt en ros till min man också. rosa omslag. höh. han var lite nere idag. det förstår jag. så snart kastar jag en röd ros på han :) eller om han är snäll så ger jag den i handen.  det betyder kärlek. gul är vänskap. det berättade sandra för idag när hon nästan fick orgasm på blombutiken. sina jävla orkider eller vad det heter. aja,. match snart. blir någonstans i stan. med killar & bini & sandra (?!?)

/ sanera

Kommentarer
Postat av: sandra

haha fan va du lärt dig idag sexy! ;D

2009-09-16 @ 21:23:58
URL: http://macens.blogg.se/
Postat av: SANERA

verkligen :D

2009-09-17 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0