drunkie

juhuuuu!

i torsdags var det som sagt utgång med jobbet. vi käkade på koh phangan & sen drog vi vidare till kvarnen! vi skulle ta sista tåget hem (00:20) yeah right!!!!!!!! kom hem 05:30.. vi hade skitkul! dans, tyskar, latinos (mindre kul haha) slutade med att mamma deckade i soffan hos stina , jag drack vatten, micke jäger & så skulle vi ta en buss från vallavägen, men den missade vi. så det blev taxi.

somnade halv 7, upp vid 14 & jobba. åt helvete gick den jobbdagen. fyfan. sen hem. på lördagen började jag 10. sov ca 11 timmar på 2 nätter .. efter jobbet på lördagen drog jag till dan , där jag emmi & bini drack en massa vin. :) där var det en massa tjejsnack! :D kul. världens finaste vänner har man slutat upp med! sen slutade det på mc & vi hade skitkul :D



sperma i håret. eller snarare hämnd. milkshake i håret...


leopardkids.


hemmafrun!

och nu ska jag städa rummet annars stoppar mamma allt i en sopsäck & skänker allt imorgon .. vilket jävla hot. hon har mig i ett koppel! mannen jobbar ..!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

hahahah :D housewife

2009-09-29 @ 20:18:45
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0