blurp

har så jävla ont i huvudet.. beror nog på att jag har jobbat på aik alla mina lediga dagar.. jävla skit. bini & ems är påväg över för en vinkväll. idag åkte jag & micke hem från aik. och han hade en tävling med gpsen;

m; jag tänker inte svänga vänster!
jag; pratade du med gpsen?..
m; japp!
jag; okej....
m; jag tänker INTE svänga vänster kärringjävel!!!!!!!!!!
m; hahah vad tycker du om det här då haggjävel?! NU svänger jag HÖGER ! mohaha
m; gpsjävel , nu svänger jag vänster!!
20 min senare av dett fortsätter som ovan;
m; nä nu stänger vi av den. inte lika roligt längre..
jag; HAHAHAHAH.

nu sitter jag (hemmafrun) & söker jobb. ett flertal faktiskt. som receptionist. en kille som handlar i trånkan tyckte att jag skulle det. så då gjorde jag väl det. eller kanske för att jag behöver ett 3e jobb? haha. jag har även satt på disk & tvättmaskinen. & imorgon ska jag & micke storstäda mammas hus. innan dom kommer hem från grekland på fredag. hoppas louise är nöjd med en uppdatering nu.

mitt huvud håller sakta men säkert att ha ihjäl mig. jäkla huvud :( . jag saknar babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyn. min pojkvän kollar fotboll. det gjorde tydligen min pappa också. för han ringde mig för han ville att jag skulle hjälpa lisen med läxan.... ? men hon var redan klar.


en gång när jag & anna passade micke. mohaha

/ sanera


Kommentarer
Postat av: L

klart jag är nöjd! MEN bara om du fortsätter uppdatera. 18 dagar igen utan något är INTE OKEJ. fortsätt så fint som du börjat nu älski :) miss uuu <3

2009-09-09 @ 19:17:06
URL: http://lovise.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHA, det var så va? att du och anna passade micke? du måste ha stenkoll på den där busungen, han bara sitter och skriker till fotbollen så stackars tant emmi får en hjärtattack! haha :D

2009-09-10 @ 11:07:51
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: the pony

hjahah, jag älskar när ni passar micke

2009-09-10 @ 19:21:37
URL: http://operationivy.blogg.se/
Postat av: sanera

louise; sötnos ska försöka! MIIIISSSS UU!



tantslemmi; hahahahaha. så är det :D



bini; haha jag vet bara för din skull :D

2009-09-12 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0