tönt

Matvanor: Äter allt som jag tycker är gott :D
Bästa maträtt: mammas paj tror jag & pappas kött.
Bästa dryck: Vatten & cola light
Hat dryck och maträtt: korv & mjölk
Bästa alkoholdryck: rött & vitt vin, osv..
Använder du smör på smörgåsen: ytterst lite (jag dampar varje gång han brer mina mackor haha)
Smågodis eller färdiga påsar: Smågodis !!!!!
Favoritglass: ben & jerry's - half baked! allt som har med choklad att göra iof ;D
 
Shoppingvanor: alldels för mkt egentligen tydligen osv ;p
Hur mycket shoppar du för varje månad: vill inte veta
Har du mer skor än kläder: noppsi
Favoritplagg: hm ej åtsittande tröjor :)
Hatplagg: allt som är fult & slampigt , haha

Boende:
Radhus
Lägenhet eller hus: lägenhet när man är ung
Framtidsplaner med boende: fin lägenhet med bra läge
Litet eller jättestort: 1 sovrum till mig & micke & sen ett åt mina systrar (a)
Drömboende?: fin lägenhet i new york kanske ?
Landet eller mitt i stan: mitt i stan

Mysigt eller sterilt:
Mysigt
Har du barn: Nej
Är otrohet okej: aldrig
Älskar du någon: Flera stycken!
Betyder familjen mycket för dig: De betyder allt
Är du lojal: ja
Tycker du om att dricka dig full: njaa
Hemmafest eller krogen: båda, det beror liksom lite på :D

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0