stulen av emmi , igeeeen

Tio första:
Första bästa kompis: Emmi
Första bil: har ingen
Första kärlek: Micke
Första husdjur: katten freja.
Första semester: Gran canaria. eller finland, ni vet mummintrollslandet?
Första jobb: aik/videobutiken
Första skiva: minns inte. kanske absoulte kids eller ngt?
Första riktiga kärlek: Micke!
Första piercing: har ingen.
Första konsert: Nordman & Kizz. minns ej vilken som var först



Nio sista:
Sista alkoholdrycken: cider
Sista bilfärd: hmm... var nog med emmi häromdagen!
Sista filmen du såg: Robert gustafsson "de ä kanon" eller "knowing"
Sista ringda telefonsamtal: Jonny från jobbet
Sista bubbelbadet: förra lördagen
Sista spelade cd: ingen aning
Sista kyss: alldels nyss
Sista gången du grät: minns ej..
Sista måltiden: donken

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Fått ditt hjärta krossat: Yes
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ja säkert
Haft ett one night stand? ja
Busringt till nån? favvosyssla som liten

Sju saker du har på dig:
1. linne
2. tröja
3. byxor
4. BH
5. Trosor
6. Strumpor
7. 2 ringar

Sex saker du gjort idag:
1. ätit frukost
2. åkt till sl hittegods
3. hyrt film
4. ätit på donken
5. gått till mamma
6. handlat godsaker

Fem favoritsaker just nu:

1. min pojkvän
1. mobil
3. mina fina ringa
4. tvn
5. mickes kyssar

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Bini
2. Emmi
3. Sandra
4. Micke



Tre val:
Svart eller vit?
svart hahahahas
Sommar eller vinter? Suuuuuuummmmer
Choklad eller chips? choklad! & chips ....

Två saker att göra innan du dör:
1. resa med min MICKE
2. gifta mig med  min micke! & få barn, bli rika osv.. haha



En sak du ångrar:
1. Att jag är lite för elak ibland.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Katti

Åh va roligt med listor ;)

2009-10-07 @ 11:57:27
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0