snott från sexy emmi

Bästa grej du varit utklädd till: hmmm. brittan

Roligaste citatet: "Aa, men jag kan backa!" / sanera (bara för att jag har nog aldrog sett emmi skratta så mycket i hela mitt liv.)
Bästa hemlisen du vet: mohahah
Godaste drinken: p2
Vem shoppade du med senast: Frida! duktig jag är :)
Godaste efterrätten: mammas cheesecake
Bästa högtid: Nyårsafton & julafton
Smeknamn: sanera, sandris (haha) lalla, baby, älskling, sötnos, m.m.
Din pojkväns smeknamn: Mannen, älskling, sexy, sötnos, lars mikael (haha)



Hemmafest eller krogen:
Båda! mest hemmafest..
Mobilen eller datorn: MOBILEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Högklackat eller inte: höga klackar, men oftast mina hederliga (micke säger att det inte finns ett ord som heter så) converse
Vill ha just nu: Brien som står i kylen. men micke vill ej hämta för att jag sitter här.. haha nu fick han lisen att hämta hans kakor.. haha. MAKTKAMP!!!!!!!!!
Drömbil: en rosa!
Har du körkort: neeeeeeeej !
Älskar du att köra bil: nja, det är inte så många som låter mig köra.. haha
Senaste mottagna sms i din mobil: "det hände inte så mycket i början, man fick se en ny familj flytta in. sen lite vad som hände innan susans bröllop, typ förberdelser. Och typ att bree planerade med karl att de skulle va otrogna och ta in på hotell och ha sex :p" frågade vad som hände i DH.
Det senaste du åt: äter på en kaka nu
Senast du spydde på fyllan: nog emmis fest
Första gången du drack sprit: 15 år, blåfiskenshots, uuuuusch
Senaste grejen du shoppade: 2 t-shirts
Ditt favoritplagg: mina nya skinnhandskar ;D
Favoritskor: mina converse höhö

Vad händer nyår 09/10: återstår att se!
Vart spenderade du nyår sist: i skogås med min kusin & vänner!
Godaste läsken: Cola light
Bästa godiset: choklad & lakritsss
Är din mamma snäll: Världens finaste & (oftast) snällaste
Hur många sms har du skickat från din mobil just nu: går ej att se .. ;p
Hur många mms har du skickat: många ;)
Vad står ditt alarm på: hm, 13
Varför: för att jag ej ska sova hela dagen.. haha
Vem ringde du senast: Jonny från jobbet
Varför: skulle byta pass så jag kan festa på halloween festen den 30e :D
Vad ska du klä ut dig till på Halloween i år: vi har den bästa mina vänner, BÄSTA!
En grej som du önskar dig i julklapp: pengar till resan :)
Något du behöver just nu: ett par uggs
Vad har du i din väska: lypsyl,mobil, plånbok, nödkit nessecär, palla. jag har massa skit. ni kan inte förstå hur mycket skit som finns i väskan.
Favoritfärg på nagellack: mörk lila & rosa
Favoritfärg på ögonskugga: svart, brunt, guldigt
Bästa tv-program: seinfeldt!!!!!!!!!!

Bästa tv-serie: Desperate Housewifes
Är du snäll: alltså. ja, jag försöker. men det är inte alltid så snäll. men jo jag är snäll!
Är dina vänner söta: finns inga sötare än dom
Vem vill du rädda: min ***** & fattiga barn & valar.
Vem vill du gosa med nu: micke-picke
Vem gosade du med sist: micke såklart
Snyggaste kändistjejen: Megan Fox!!!!!!!!!!!!!!
Snyggaste kändiskillen: Björn runström. hahahahaha
Ska du dricka vin i helgen: det hoppas jag, BINI & EMMI?!
Längtar du till helgen: YES! :D
Lagar du din egen middag: aldrig
Kan du laga god mat: röknas nudlar? mannagryns gröt?
När var du på kryssning senast: så längesen..!
Vill du åka kryssning: Jaaa,!!!!
Är listan slut nu: näää vad tråkigt :D inge kul när man inte är singel ju :/ .. för övrigt så svarade jag typ samma som emmi.... hahahaha



/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA "njaaa, ingen som låter mig köra".. "räknas nudlar?"..... BAHAHAHAHAHAHHAHAHA

2009-10-07 @ 10:23:17
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

hahahah elak emmi :(

2009-10-07 @ 13:11:18
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHHAHAHA neeeeeeej :D jag är snel hest :D

2009-10-08 @ 11:30:18
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0