skratt

i lördags åkte jag till haninge, till bini & hennes systrar :) festade hos Angelinas kompis. jag hade 2 olika örhängen. HAHAH. & bini tänkte inte säga ngt. hon - " äh, vi tar det sen" snääääällllt. haha. & sen så skämtades det om att man behövde bara 2 olika örhängen om man ville klä ut sig till mig på halloween. haha. bini ska väl inte säga föööör mycket :D hur många ggr har jag fått dra av hennes prislappar på jackor, tröjor osv? ;)

fredag är det ju halloween fest! hahah jag, bini, & micke har verkligen gått in för detta! fyfan vi har de bästa utkläderna :D haha. tråkigt om inte alla andra går in i det som vi! fast det är alltid vi som bjuder mest på oss själva ;p


lite orolig är jag nog, allt måste ju vara perfekt.. ! hahahaha


ska strax iväg & träffa frida :D sedan ska jag äta middag hos micke, hans föräldrar kommer hem från Italien idag.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Nice sexy ;) Blir nyfiken på att se vad ni har hittat på :D <3

2009-10-27 @ 13:39:11
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHA från din blogg i juni 08:



*De här är jag bra på:* klumpig jude & göra fel & skämma ut mig, bra på att bli full som en jude, & sova. bra egenskaper..



HAHAHAHHA juuuuuudeeeeee! det skulle du klä ut dig till på halloweeeeen hahahahhaa!!

2009-10-28 @ 11:29:57
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0